18 giugno 2010

Lace Inspiartion

Hello everyone. Sorry if I don't posted yesterday but I was busy. I'm designing my own fashion collection, hoping that is good and that I can make it, but not advance anything for good luck. I'll try to upload my photos and also of my outfits, but for now I'm without a camera so I can't even take a picture: (,I am waiting for my . I also want to post also the look of the fashion icon, in fact I have some 'of projects for this blog. I want it known cure and society, then please comment and tell me yours.

Only one month to my departure to Milan, the fashion capital. I'm really happy with this opportunity and hope to play my cards better and be worthy of this wonderful world that is fashion. Definitely be uploading photos of the Gala Fashion which I have already talked about, someone lend me his digital). Well now you leave Audrey Bye bye


Salve a tutti scusate se ieri non ho postato ma sono stata indaffarata. Sto disegnando la mia collezione di moda, sperando che venga bene e che io riesca a realizzarla, ma non anticipo niente per scaramanzia. Cercherò di caricare anche foto mie e dei miei outfits, ma per ora sono senza macchina fotografica e quindi non posso nemmeno fotografarmi :(, sono in attesa della mia reflex. Inoltre voglio postare anche i look delle fashion icon , insomma ho un po' di progetti per questo blog. Lo voglio curare e farlo conoscere , qundi vi prego commentate e ditemi la vostra.
Manca solo un mese alla mia partenza verso Milano, la capitale della moda. Sono davvero felice di questa occasione e spero di giocare al meglio le mie carte e di essere all'altezza di questo meraviglioso mondo che è la moda. Sicuramente caricherò le foto del Galà della moda di cui ho già parlato, qualcuno mi presterà la sua digitale :). Bene ora vi lascio Bye bye Audrey.

Nessun commento:

Posta un commento

Thank you for your lovely comments !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...